Ballingslöv

Ballingslöv i Borås har haft flera kampanjer under året och kombinerat print- och display-annonsering

  • Print – flera införanden
  • Display – Outsider scroll
  • Uppdraget

    Att under 2017 marknadsföra Ballingslövs fyra olika kampanjer. Annonsernas innehåll och utformning blandar varumärkets image tillsammans med ett tydligt konkret erbjudande.

    Ballingslöv är mycket nöjda med resultatet och märker särskilt stor stor effekt de dagar annonsen är i tidningen. Antal införanden per kampanj har varit olika beroende på kampanjens storlek.

    Ballingslövs sommarkampanj

    Printannonser i Borås Tidning

    Tre införanden. Annonsformat 122×178 mm
    112.000 unika läsare

    Outsider, scrollsäker på bt.se

    30.000 visningar

    ”Vi är mycket nöjda med årets marknadsföring av våra kampanjer i Borås Tidnings kanaler. Vi kommer därför att fortsätta med samma upplägg även nästa år. Vi märker extra tydligt av den dagen annonsen är i tidningen.”

    Kai Natri

    Butikschef Ballingslöv Borås