Ballingslöv
Ballingslöv i Borås har haft flera kampanjer under året och kombinerat print- och display-annonsering
- Print – flera införanden
- Display – Outsider scroll
-
Uppdraget
Att under 2017 marknadsföra Ballingslövs fyra olika kampanjer. Annonsernas innehåll och utformning blandar varumärkets image tillsammans med ett tydligt konkret erbjudande.
Ballingslöv är mycket nöjda med resultatet och märker särskilt stor stor effekt de dagar annonsen är i tidningen. Antal införanden per kampanj har varit olika beroende på kampanjens storlek.
Ballingslövs sommarkampanj
Printannonser i Borås Tidning
Tre införanden. Annonsformat 122×178 mm
112.000 unika läsareOutsider, scrollsäker på bt.se
30.000 visningar
”Vi är mycket nöjda med årets marknadsföring av våra kampanjer i Borås Tidnings kanaler. Vi kommer därför att fortsätta med samma upplägg även nästa år. Vi märker extra tydligt av den dagen annonsen är i tidningen.”
Kai Natri
Butikschef Ballingslöv Borås